Friday, April 12, 2013

Zainspirowany i zachęcił mnie niewidoczne. Zainspirowany i zachęcił mnie niewidoczne. Inspiracją dla chce być DJ .. Impuls z pierwszego wentylatora znany ponieważ lubię słuchać radia (deszcz) z impulsem do chcą być dzisiaj DJ chcę je zobaczyć sukces. Są szczęśliwi, jak jesteśmy szczęśliwi dziś. Mike powiedział, że przed słuchaczem. Ktoś nazwie zażądać piosenek dla nas (lub nie), ale to nie będzie i już wtedy musieli zaakceptować, że osoba chce push zostania DJ zakończyć ten artykuł z tej piosenki dla swojego mężczyzny. (Deszcz) I nie tylko dać im do osób, które skarżą się, co myślisz .. jest to, że myślisz o tym bardziej mi się podoba to raz mam mu książkę, która nie jest w tej samej sprawie. sprawy jest to, że sen człowieka, który chce być DJ prowadził jako sen ponad 14 lat, aż pewnego dnia, dream on biegł cały czas jest prawdą, nawet jeśli trwa od dawna, ale to jest. Młodzi w wieku 18 lat do wieku 30, drugi jest znaleźć sny, ty i ja, miłośnik jego ludzi, są one sercem i marzenia, że ​​jej chłopak był DJ i wentylator obejmują wiele z tych dni temu. 17 lat trochę od tego, co kobieta, 17 lat temu, kiedy po prostu nadzieję, że dla dziewczyny, ale niestety nie doczekał jej marzenie ... jej 17-lecie w tym roku na festiwalu Songkran. W dniu 13 kwietnia, w rocznicę dziecka wraz z jej sześciu miesięcy. Smutny los nowy rok z naszego żalu nad wszystkim, którzy przeczytali ten artykuł, gdy miała trzy miesiące, aby zdać sobie sprawę, że nie może trwać wiecznie, bo pijany tylko jeden kierowca odciąć odbioru. krewnych Usiadła z twarzy wszystkie samochody mają ten sam uraz, który zabił na zewnątrz .. I nie żałuję, odpowiedzialny za wspólny pogrzeb .. ona jest byłym prawo. Lubię używać słowa nie, nie tak bardzo, i nie mieć syna-wschodniej. Jak my .. ale dlatego, że uznane za córką, ale ja po prostu wiem, że nie podoba mi się to teraz (deszcz) bez ciebie w pobliżu .... Wiedziałem, że to dzikie grzyby do Chantaburi - Trat ponownie. 3 lata z DC United w zamian za pieniądze w patrolach leśnych z rzędu, a potem, że sam w sobie nie będą odsyłane z powrotem do środowiska naturalnego, wiedza dowiedział wszystkie obecnie w lewo z lewego Forest City poniedziałek. Zacząłem się dowiedzieć nową wiedzę i masakry jak sen być kobietą pisania w notesie opuścić łóżko głowę pod poduszkę, zanim zniknie na zawsze. Każdy artykuł z tego działu, ale ona (deszcz) zainspirował mnie by jej marzenia się marzyć i sprawiają, że sen sukces dla każdego, kto czytał ten rozdział, marzę o ile do niego dotrzeć. Oni.

No comments:

Post a Comment